اسپیکر میکرولب مدل S600

کیفیت صدای بسیار قدرتمند

رقص نور سقفی

طراحی بی نظیر

قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل

تنظيم نور و صدا با اپ

۲۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیبانی صبح و عصر

مشاوره خرید محصول

9 تا 14
عصر:17 تا 22

تحویل فوری

سریع ترین زمان

باند و اسپیکر دیجی میکرولب مدل s600

اسپیکر میکرولب مدل S600 یک دستگاه صوتی با طراحی شیک و مدرن دارای ۶ عدد ساب ووفر بزرگ و قدرتمند است که کیفیت صدایی عالی و باس قدرتمند را ارائه می‌دهد.

به طور کلی این پخش کننده با امکانات پیشرفته ای که دارد یک انتخاب عالی برای افرادی است که می‌خواهند از تجربه صوتی فوق العاده و سرگرمی های هیجان انگیز لذت ببرند محسوب می‌شود.

از این دستگاه می‌توان در خانه و همچنین در مکان های عمومی مثل برگزاری مهمانی ها در باغ و ویلاها بهره برد.

باند و اسپیکر دیجی میکرولب را می‌توان به تلویزیون متصل کرد. و بدین ترتیب از طریق آن کلیپ ها و آهنگ های مورد علاقه خود را با صدای شفاف و قدرتمند گوش داد.

یکی از روش های سرگرم کننده ای که این پخش کننده برای کاربران فراهم کرده است. قابلیت کارائوکه است. افراد می‌توانند با آهنگ ها آواز بخوانند و‌ موسیقی ها را به طور جمعی ضبط کنند.

این دستگاه دارای یک ورودی AUX برای اتصال آن به دستگاه های صوتی خارجی، علاوه بر یک پورت USB برای پخش فایل های صوتی است. از این رو هنگام اتصال به آن با مشکل مواجه نخواهید شد. چرا که توسط کابل ها در سریع ترین زمان می‌توانید با پخش کننده جفت شوید.

ریموت کنترل دار یکی از ویژگی های با اهمیت این اسپیکر است. که راحتی را برای کاربران به همراه دارد. در واقع این قابلیت به افراد اجازه می‌دهد تا صدا را تنظیم کنند. و فرکانس ها و جلوه های صوتی را از طریق دستگاه کنترل کنند، که این موضوع به بهبود کیفیت صدا و تجربه کلی کارائوکه کمک می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی میکرولب

باند و اسپیکر دیجی میکرولب مدل s600 ویژگی های خوبی دارد. به طور مثال این پخش کننده خانگی دارای بلوتوث است. که امکان اتصال بی‌سیم را فراهم کرده است.

استفاده از اسپیکر بلوتوثی میکرولب با راحتی بسیاری انجام می‌شود. زیرا می‌توان آن را به سرعت و به راحتی به هر دستگاه دارای بلوتوث متصل کرد.

مجموعه بلندگو های اسپیکر میکرولب را می‌توان از راه دور به تلفن های همراه، تبلت ها، رایانه های شخصی، و سایر دستگاه های سازگار با بلوتوث متصل کرد. تا آهنگ ها بدون استفاده از سیم و کابل ها از طریق این دستگاه منتشر شوند.

بهتر است بدانید که فناوری بیسیم باند و اسپیکر میکرولب کیفیت صدای بسیار بالا و واضح را ارائه می‌دهد. از این رو هنگام استفاده از بلوتوث جای نگرانی بابت افت کیفیت وجود ندارد.

صدای قدرتمند پخش کننده میکرولب تا 520 وات می‌تواند ارائه شود که صدای تولید شده آن را برای مکان های بزرگ و استفاده در فضای باز ایده آل می‌کند.

 

اسپیکر رقص نور دار

اگر جشن ها و مراسمات شاد در پیش دارید، یک اسپیکر رقص نور دار می‌تواند برای شما همانند یک دیجی حرفه ای عمل کند.

اسپیکر بلوتوث میکرولب دارای نورپردازی رنگارنگ ال ای دی است که فضای خاصی را به مهمانی ها و مناسبت های مختلف می‌بخشد.

این پخش کننده LED دار یک انتخاب عالی برای استفاده در خانه و خارج از منزل است و تجربه صدای و نور فوق العاده ای را برای کاربران در مکان های مختلف ارائه می‌دهد.

علاوه بر تمام این مزایایی که پخش کننده خانگی میکرولب برای کاربران ارائه می‌دهد. یک قابلیت جالب و کاربردی دیگری که دارد میکروفون است. کاربران با استفاده از میکروفون در مجالس می‌توانند آواز بخوانند، سخنرانی کنند و به تنهایی تمام مراسم را به دست بگیرند.

اگر به خوانندگی علاقمند هستید. حتما در هنگام بکارگیری میکروفون از نورپردازی این دستگاه نیز استفاده کنید. چرا که باعث افزایش هیجان می‌شود. و مجلس شما را به یک کنسرت واقعی تبدیل می‌کند.

قیمت خرید باند میکرولب

بلندگو رقص نور دار میکرولب را می‌توان برای اهداف مختلفی از جمله پخش موسیقی، آهنگ، کارائوکه، صحبت با تلفن و موارد دیگر استفاده کرد.

از ویژگی های بارز این محصول صدای با کیفیت و قدرتمند آن است. صداهای زیر و بم توسط تیوتر و ساب ووفر ها تنظیم می‌شود که خروجی عالی به همراه دارد. بدین معنا که شنوندگان به خوبی می‌توانند جز به جز صدا ها را به صورت واضح و تفکیک شده بشنوند.

یکی از موارد اساسی که در هنگام خرید ذهن مشتریان را به خود مشغول می‌کند، میزان هزینه پخش کننده خانگی میکرولب است. در ادامه این مطلب شما را با میزان هزینه مورد نیاز برای تهیه اسپیکر میکرولب آشنا خواهیم کرد.

اسپیکر بلوتوثی میکرولب مقرون به صرفه است. این موضوع باعث شده در دسترس بسیاری از کاربران قرار گیرند و در مقایسه با سایر اسپیکرها گزینه ای مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

در نتیجه امروزه بسیاری از افراد برای مصارف خانگی به دنبال خرید اسپیکر خانگی میکرولب هستند.

 

مشخصات اسپیکر میکرولب

برند میکرولب

مدل Dj s400

تعداد دستگاه 2 عدد

ابعاد 160 سانتی متر ارتفاع

ابعاد ساب ووفر ۶ساب۱۲اینچ+4 میدرنج

فرمت های صوتی mp5

فرمت تصویری قابلیت پخش فایل تصویری

سبک دیحی DJ

توان خروجی صدا 520 وات

قابلیت ها کیفیت صدای بسیار قدرتمند – رقص نور سقفی – طراحی بی نظیر – قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل – تنظيم نور و صدا با اپ – کارائوکه – رقص نور حرفه ای و قوی-

درگاههای ارتباطی ورودی AUX/بلوتوث/ورودی صدای کواکسیال/ورودی صدای اپتیکال/درگاه USB

کد کالا

8023

مشخصات فنی

برند میکرولب
مدل Dj s400
تعداد دستگاه 2 عدد
ابعاد 160 سانتی متر ارتفاع
ابعاد ساب ووفر ۶ساب۱۲اینچ+4 میدرنج
فرمت های صوتی mp5
فرمت تصویری قابلیت پخش فایل تصویری
سبک دیحی DJ
توان خروجی صدا 520 وات
قابلیت ها کیفیت صدای بسیار قدرتمند – رقص نور سقفی – طراحی بی نظیر – قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل – تنظيم نور و صدا با اپ – کارائوکه – رقص نور حرفه ای و قوی-
درگاههای ارتباطی ورودی AUX/بلوتوث/ورودی صدای کواکسیال/ورودی صدای اپتیکال/درگاه USB

صفحه نمایش

نمایشگر دارد
صفخه نمایش نمایشگر دیجتال حرفه ای
مجهز به کابل برق سیستم صوتی دارد

نورپردازی

رقص نور از جلو
رقص نور سقفی
رقص نور از جوانب بغل
رقص نور شاخه ای
قابلیت تغییر حالت های مختلف نورپردازی

میکروفن

میکروفن دارد
قابلیت اتصال میکروفن
ورودی میکروفون 2 میکروفن
قابلیت کارائوکه (Karaoke)

امکانات

ریموت کنترل دارد
ریموت کنترل سیستم صوتی دارد
گارانتی گارانتی 24 ماه بیت پرداز میکرولب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر میکرولب مدل S600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه